دلم برات تنگه!


سوگل هستم !

 

دلم برایت تنگ است...!

خنده ام می گیرد وقتی پس از مدت ها بی خبری بی آنکه سراغی از این دل آواره بگیری

می گویی: دلم برایت تنگ است.

یا مرا به بازی گرفته ای

یا معنی واژه هایت را خوب نمی دانی...

دلتنگی ارزانی خودت. من دگر دلم را به خدا سپرده ام

*****

می ترسم

می ترسم که بازی تمام شود!

لحظه ی دیدار

دستانم را پنهان می کنم

مبادا بفهمی

همه چیزم را باخته ام!

*****

نمی دانم چـرا ؟!

این روزهـا

در جواب هـــركه از حالم می پرسـد

تا می گویـم: " خوبــــــــم "

چشمانم

خیس می شود!



نظرات شما عزیزان:

موج دریا
ساعت18:15---29 ارديبهشت 1391
سلام عزیزم
جملات قشنگی بود
موفق باشی گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 14:1 توسط Sogol| |


Power By: LoxBlog.Com